Vaše otázky – Naše odpovede
k didaktickej koncepcii a obsahu titulov vydavateľstva AITEC
Vyššie si môžete vybrať inú kategóriu alebo sa vráťiť späť na hlavnú stránku FAQ.
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď
-
Žiakom kopírujeme úlohy z rôznych pracovných zošitov Zobraziť odpoveď
-
Kde všade nájdem námety na didaktické hry? Zobraziť odpoveď
HUPSOV šlabikár (16)Zobraziť otázky
-
Je HUPSOV šlabikár vytvorený pre šikovnejších žiakov? Zobraziť odpoveď
-
Vysvetlenie vzniku škriatkovho mena HUPS nájdete v komiksovom príbehu na konci prípravného obdobia. HUPS je rozprávkový škriatok. Jeho meno je nevšedné a pre žiakov zaujímavé. Motivuje ich a vzbudzuje u nich zvedavosť.
Slovo hups je citoslovce. Citoslovcia patria medzi najfrekventovanejšie slovné druhy v detskej reči. Časté používanie slova eliminuje nesprávnu výslovnosť. Nedostatky v počiatočnom období by nemali byť predmetom kritiky, ale poučenia. Poukázanie na podobnosť s HUPSOVÝMI nedostatkami a nedokonalosťami vytvára kladný vzťah žiakov k samotnému škriatkovi, čo ich pozitívne motivuje k práci so šlabikárom.
Slovo HUPS sa v HUPSOVOM šlabikári vyskytuje na konci prípravného obdobia. Škriatkovo meno obsahuje tri spoluhlásky – h, p, s. Tieto spoluhlásky patria z hľadiska rozvoja komunikačných kompetencií k najproblematickejším. Aby s týmito spoluhláskami prichádzali žiaci do styku pri čítaní a písaní čo možno najskôr, práve z nich sme vytvorili škriatkovo meno HUPS. -
Prečo nie je škriatok HUPS hneď na začiatku šlabikára? Zobraziť odpoveď
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď
Slovenský jazyk – tituly pre 2. – 4. ročník ZŠ (7)Zobraziť otázky
-
Ako je možné, že niektoré deti sa naučia čítať samy? Zobraziť odpoveď
-
Existuje efektívny spôsob, ako žiakov naučiť vybrané slová? Zobraziť odpoveď
Šlabikár LIPKA® (3)Zobraziť otázky
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď