Vaše otázky – Naše odpovede
k didaktickej koncepcii a obsahu titulov vydavateľstva AITEC
Vyššie si môžete vybrať inú kategóriu alebo sa vráťiť späť na hlavnú stránku FAQ.
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď
-
V našich učebniciach a pracovných zošitoch sa nachádzajú súvislé texty. Pri ich výbere kladieme dôraz na zmysluplnosť a atraktivitu obsahu. Vyhýbame sa izolovaným vetám, ktoré sú zamerané len na nácvik konkrétneho jazykového javu. Pri vypracovávaní úloh so zrozumiteľnými, súvislými textami je dôležité najskôr celý text prečítať a porozprávať sa o jeho obsahu. Až po prečítaní a porozumení textu s ním začnú žiaci pracovať. Podporovanie čítania s porozumením je uplatňované aj v rámci čítania zadaní úloh a cvičení. Naučiť sa čítať zadania je náročný proces. Preto je nevyhnutné postupovať v ňom systematicky a podporovať snahu žiakov zadaniam porozumieť (viac o čítaní zadaní s porozumením sa dozviete v publikácii Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ – metodická príručka s. 7).
-
Žiakom kopírujeme úlohy z rôznych pracovných zošitov Zobraziť odpoveď
-
Kde všade nájdem námety na didaktické hry? Zobraziť odpoveď
HUPSOV šlabikár (16)Zobraziť otázky
-
Je HUPSOV šlabikár vytvorený pre šikovnejších žiakov? Zobraziť odpoveď
-
Prečo nie je škriatok HUPS hneď na začiatku šlabikára? Zobraziť odpoveď
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď
Slovenský jazyk – tituly pre 2. – 4. ročník ZŠ (7)Zobraziť otázky
-
Ako je možné, že niektoré deti sa naučia čítať samy? Zobraziť odpoveď
-
Existuje efektívny spôsob, ako žiakov naučiť vybrané slová? Zobraziť odpoveď
Šlabikár LIPKA® (3)Zobraziť otázky
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď