Vaše otázkyNaše odpovede

k didaktickej koncepcii a obsahu titulov vydavateľstva AITEC

Vyššie si môžete vybrať inú kategóriu alebo sa vráťiť späť na hlavnú stránku FAQ.

  • V našich učebniciach a pracovných zošitoch sa nachádzajú súvislé texty. Pri ich výbere kladieme dôraz na zmysluplnosť a atraktivitu obsahu. Vyhýbame sa izolovaným vetám, ktoré sú zamerané len na nácvik konkrétneho jazykového javu. Pri vypracovávaní úloh so zrozumiteľnými, súvislými textami je dôležité najskôr celý text prečítať a porozprávať sa o jeho obsahu. Až po prečítaní a porozumení textu s ním začnú žiaci pracovať. Podporovanie čítania s porozumením je uplatňované aj v rámci čítania zadaní úloh a cvičení. Naučiť sa čítať zadania je náročný proces. Preto je nevyhnutné postupovať v ňom systematicky a podporovať snahu žiakov zadaniam porozumieť (viac o čítaní zadaní s porozumením sa dozviete v publikácii Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ – metodická príručka s. 7).

HUPSOV šlabikár (16)Zobraziť otázky

Slovenský jazyk – tituly pre 2. – 4. ročník ZŠ (7)Zobraziť otázky

Šlabikár LIPKA® (3)Zobraziť otázky

Písanie a slohové cvičenia (2)Zobraziť otázky


SORUDAN Solutions, s.r.o.

Prihlásenie



Zabudnuté heslo

Nemáte vytvorené zákaznícke konto? Zaregistrujte sa.