Vaše otázky – Naše odpovede
k didaktickej koncepcii a obsahu titulov vydavateľstva AITEC
Vyššie si môžete vybrať inú kategóriu alebo sa vráťiť späť na hlavnú stránku FAQ.
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď
-
Žiakom kopírujeme úlohy z rôznych pracovných zošitov Zobraziť odpoveď
-
Nové pracovné zošity tvoria členením aj vzhľadom súlad s novými učebnicami a sú pripravené podľa požiadaviek iŠVP. V porovnaní s predchádzajúcim vydaním je zmodernizovaný obsah doplnený o nové typy úloh, grafické a výtvarné spracovanie je farebnejšie, prehľadnejšie a doplnené o inovatívne prvky. Rôznorodé zábavné a tvorivé úlohy a cvičenia sú zoradené podľa didaktickej náročnosti a vytvárajú dostatočný priestor na precvičenie a upevnenie učiva. Žiaci ocenia aj ťaháčik na zadnej strane pracovných zošitov, ktorý obsahuje súhrn všetkých poučiek a môžu ho použiť ako pomôcku na nasledujúci školský rok. Učiteľov zaujmú úlohy na priebežné opakovanie, prácu s výnimkami z pravidiel a nové formy sebahodnotenia.
-
Kde všade nájdem námety na didaktické hry? Zobraziť odpoveď
HUPSOV šlabikár (16)Zobraziť otázky
-
Je HUPSOV šlabikár vytvorený pre šikovnejších žiakov? Zobraziť odpoveď
-
Prečo nie je škriatok HUPS hneď na začiatku šlabikára? Zobraziť odpoveď
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď
Slovenský jazyk – tituly pre 2. – 4. ročník ZŠ (7)Zobraziť otázky
-
Nové pracovné zošity tvoria členením aj vzhľadom súlad s novými učebnicami a sú pripravené podľa požiadaviek iŠVP. V porovnaní s predchádzajúcim vydaním je zmodernizovaný obsah doplnený o nové typy úloh, grafické a výtvarné spracovanie je farebnejšie, prehľadnejšie a doplnené o inovatívne prvky. Rôznorodé zábavné a tvorivé úlohy a cvičenia sú zoradené podľa didaktickej náročnosti a vytvárajú dostatočný priestor na precvičenie a upevnenie učiva. Žiaci ocenia aj ťaháčik na zadnej strane pracovných zošitov, ktorý obsahuje súhrn všetkých poučiek a môžu ho použiť ako pomôcku na nasledujúci školský rok. Učiteľov zaujmú úlohy na priebežné opakovanie, prácu s výnimkami z pravidiel a nové formy sebahodnotenia.
-
Ako je možné, že niektoré deti sa naučia čítať samy? Zobraziť odpoveď
-
Existuje efektívny spôsob, ako žiakov naučiť vybrané slová? Zobraziť odpoveď
Šlabikár LIPKA® (3)Zobraziť otázky
-
Niektorí žiaci sa naučia čítať sami. Ako je to možné? Zobraziť odpoveď